klassikern, som så många gånger förut, år, människor, om och om och om igen, hur svårt, aldrig jag skulle låta det ske, fan

Det är svårt att minnas vad jag är arg på för det kommer så sporadiskt och helt utan relevans.
Vissa dagar ser jag det som något onödigt, slöseri med tid, en bagatell. Andra dagar vill jag slita och riva och klösa samtidigt som jag håller långa föredrag angående idioti i mitt huvud.
Jävlabajskorkatdöhelvete vs Detärokejalltärbra
Kanske borde jag hålla mig borta, släppa obehagskänslorna som kryper över huden likt små kvicka gråsuggor.
Men jag vill inte att det ska styra mitt liv, jag vill inte att det ska driva mig bortåt, jag vill inte tabubelägga.
Jag vill bara skita helt fullständigt i vad hen gör och inte gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0