fotografier

De senaste två veckorna har sett ut såhär genom mobilkameran.


Födelsedagsfrukost för pappa. En bör se lyxen i att ha smör å bröd å fil på bordet var dag.


Sommarängen har anlänt i ingemanslandet mellan vår och grannarnas gård.


Jag var i Stockholmen ett tag. Det regnade.


Luktade på blommer.


Åt annan frukost.


Brödmängd.
"Bread makes you fat"
"Does bread make you fat?!"


Mer blomdoft.


Att knoga med pappersarbete är kanske inte det jag är bäst på trots allt. Mög.


En natt åkte mamma och jag till akuten då min strupe vägrade svälla av under en förkylning. Det var en mycket obehaglig händelse, men när vi äntligen fick återvända hem sken morgonsolen vackert genom askens grenverk och jag kunde andas ganska fritt igen.


Jag tänkte mycket på byn långt borta. Väger för och emot. Att återvända eller inte återvända.


Åter i Stockholmen, här på promenad i Midsommarkransen.


Blommer att binda i midsommarkransen..


Och gatukonst.


Promenadpatrullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0